De volgende grote hype
Organisatoren van evenementen zijn vaak op zoek naar de nieuwste hype om een memorabel evenement te organiseren. Creatieve geesten komen aanzetten met de meest opmerkelijke showelementen, zoals drones die over het publiek vliegen om hen te filmen, 3D-projecties of een Twittermuur. Deze ideeën zijn vaak gebaseerd op de trends van dat moment, of wat hip is of als een must wordt beschouwd.
Organisatoren spenderen graag veel geld aan dit soort gadgets of gimmicks, maar de meest relevante vragen voor eender welk evenement worden vaak over het hoofd gezien: “Wat willen we met dit evenement bereiken? Wat willen we hier zelf bij winnen en wat moeten de deelnemers uit dit evenement halen?”
Wat onthouden de deelnemers?
Als deelnemers alleen maar onthouden dat de organisatoren een fortuin moeten hebben uitgegeven aan een evenement dat hen helemaal heeft omvergeblazen, kunt u zich afvragen of het geld wel goed werd gespendeerd.
Ga zitten en stel uzelf de vraag wat u echt met uw evenement wilt bereiken – niet alleen voor uzelf, maar ook voor uw publiek.
Misschien kan een stemsysteem u helpen om die doelstellingen te bereiken: makkelijker en met een kleiner budget. Technologisch gezien is het – jammer genoeg – niet erg sexy, aantrekkelijk of spectaculair. Ja, het is belangrijk om indruk te maken – maar er is zoveel meer …
Inspiratie
Lees ons e-boek dat u reeds heeft gedownload (of download het hier nu) en doe inspiratie op om uw budget verstandig te gebruiken en betere resultaten te behalen.
Plaats een Reactie
Meepraten?Draag gerust bij!